Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

"Λεπτά, νεανικά βραχιολάκια"

Σας παρουσιάζω σήμερα δύο λεπτά βραχιολάκια, που χαρίζουν ανάλαφρη και καλοκαιρινή νότα στις εμφανίσεις μας.  Ταιριάζουν σε κάθε ηλικία, άσχετα αν εγώ θέλω τα ονομάζω "νεανικά".  Αυτό το κάνω γιατί θέλω να κλέψω λίγη από την νεανική ανεμελιά και να τη δώσω σε λίγο πιο μεγάλες κυρίες, που την έχουν ανάγκη!!!

Eικ. 1η :  Βραχιόλι με καουτσούκ, πέτρες τυρκουάζ, άσπρα κοράλλια και στοιχεία από επιχρυσωμένο ασήμι



Εικ. 2η :  Βραχιόλι με αμέθυστο, αχάτη, καουτσούκ και στοιχεία από επιχρυσωμένο ασήμι



11 σχόλια:

  1. καλά ξέρεις τη γνώμη μου για το ταλέντο σου,αλλά τα αγαπημένα χρώματα είναι αυτά της 2ης φωτό.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ax, το δεύτερο! το δεύτερο!
    γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Το ροζάκι είναι το χρώμα μου, εμού της ιδίας "λίγο πιο μεγάλης κυρίας που θέλω νεανική ανεμελιά"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ♥♥ Olá, amiga!
    Essas peças estão lindas e sofisticadas!...
    Seu trabalho está cada vez mais bonito.
    Boa semana!♥
    Beijinhos.
    ♥♥Itabira
    Brasil♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα και τα δύο άκρως καλοκαιρινά και μέσα στη μόδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαλέγω το 2ο. Κοραλί το χρώμα που μ'αρέσει πιο πολύ είσαι εσύ:-p
    Καλημέρα Μπέττυ μου! Ματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και πάλι "ζωγράφησες"!!!
    Πολύ όμορφα και νεανικά!
    Φιλάκια !!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπραβο!ειδικα το πρωτο ειναι τελειο!!!
    φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το δεύτερο μου αρέσει περισσότερο!
    Για γραίες κάνει;
    Οταν είναι τρελές ΝΑΙ!
    φΙΛΆΚΙΑ ΚΟΡΙΤΣΆΡΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα είναι.Φυσικά διαλέγω το πρώτο, καθότι λατρεύω το τυρκουάζ.Και φυσικά ταιριάζει σε μικρές και μεγάλες κυρίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν