Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

"Εμπνευσμένο από το Ροζάριο"

Το κόσμημα που σας παρουσιάζω σήμερα είναι εμπνευσμένο από την πλούσια παράδοση της Καθολικής  Εκκλησίας, ένα σημαντικό κομμάτι της οποίας είναι το Ροζάριο που αποτελείται από μία σειρά χαντρών και ένα μεθοδικό σύστημα προσευχής.

Μια μικρή σύνθεση έχει προσαρμοστεί σε αλυσίδα που αποτελείται από δύο σκέλη.  Το ένα είναι μια απλή αλυσίδα από επιχρυσωμένο ασήμι και το άλλο μια αλυσίδα από μικροσκοπικά μαργαριταράκια και επιχρυσωμένο ασήμι, μια  τεχνική που χρησιμοποιούσαν οι  Καθολικοί για  το "Ροζάριο".  Η αλυσίδα αυτή συγκρατεί  μια  πέτρα χαλαζία, συνδυασμένη με μικροσκοπικά μαργαριταράκια προσαρμοσμένα πάνω σε σύρμα από επιχρυσωμένο ασήμι. 

Εικ. 1η : Κοντό κολιέ με χαλαζία, μαργαριταράκια και στοιχεία από επιχρυσωμένο ασήμι


23 σχόλια:

  1. Για μια ακόμη φορά ...... ΚΑ ΤΑ ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΟ!!

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πανέμορφο!!!με λεπτομέρειες που δείχνουν φοβερό ταλέντο.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω περισσότερο;
    Με πρόφτασαν τα κορίτσια!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα απο Σαντορίνη. Τέλειο κοσμημα με όμορφα χρώματα. Περιμένω με αγωνία και το άλλο έργο τελειωμένο. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρυσοχέρααα! τη ξέχασες τη Θεσσαλονίκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά πανέμορφο!!! Κομψό με όμορφες λεπτομέρειες,χίλια μπράβο για την εξαιρετική δουλειά σου και το ταλέντο σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η σύνθεση.
    Μπράβο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λυπάμαι, ακόμα κι ο Μπαμπινιώτης σηκώνει τα χέρια, του τέλειωσαν το κοσμητικά και τα επιφωνήματα,πόσο μάλλον εμένα της πτωχής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ♥♥ Olá, amiga!
    Voltei para rever seu blog.
    Amei essa gargantilha... o pingente ficou maravilhoso, muito criativo!
    Bom domingo!♥
    Beijinhos.
    ♥♥ Itabira
    Brasil ♥♥
    ✿ܓܓ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿ܓܓ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να πωωωω....παλι τα ιδια?
    ειπαμε εισαι σε μεγαλη εμπνευση!!!!
    Φυσικα με εντυπωσιασε η αλυσιδα ....φανταστικη ιδεα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσια μου γεια σας!!
    Εύχομαι να έχετε μια χαρούμενη και ξεκούραστη Κυριακή παρέα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.
    Σας ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για την επίσκεψη στο blogόσπιτό μου και για τα πολύ γλυκά σχόλιά σας!! Ξέρετε πόση χαρά μου δίνει αυτή η διαδικτυακή συνάντηση με όλες εσάς τις αγαπημένες μου!! Όπως και σε όλες σας άλλωστε, μου έχει γίνει μια συνήθεια που δύσκολα θα μπορούσα να την αποχωρισθώ!! Εύχομαι και ελπίζω να έχω πάντα τη χαρά, την ίδια διάθεση και φυσικά τον χρόνο για να μπορώ να συναντώ εδώ όλες εσάς που η παρουσία σας μόνο χαρά μου δίνει!! Τον τελευταίο καιρό, λόγω υποχρεώσεων, δεν μπορώ να απαντώ σε κάθε μία χωριστά, όμως ελπίζω ότι σε λίγο θα μπορώ να το κάνω.
    Σας φιλώ όλες!!
    Να έχετε μια καλή εβδομάδα από αύριο με το καλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. MPETY???εσυ μου αφησες μυνημα με friend request στο φαντασια?...χαχαχα...τωρα το ειδα αλλα δεν εχω μαθει ακομα τα κολπα...οποτε σου απαντω απο δω..χαχαχα..καταφερα ομως να σε χανω accept!!!
    filiaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οπως ολα σου τα κοσμηματα τελειο.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπεττούλα μου, μοναδικό σχέδιο! Πολύ όμορφη και η κεντρική πέτρα!
    Καλό μήνα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπετυ μου ωραιοτατο κι αυτο το κομμάτι σου !!!

    Τις ευχές μου κι από εδω για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ κι όπως πάντα σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μοναδικό!!!Μπράβο !!!
    πολύ μ'αρεσει που ειναι διαφορετικό το σχεδιο αριστερα και δεξια της αλυσίδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είχα καιρό να περάσω, και πραγματικά εντυπωσιάστηκα με όλα αυτά που είδα!!!
    Αλλά αυτό το κομμάτι... ξεχωρίζει!!! Είναι πραγματικά εξαιρετικό! Θαυμάσια δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν