Κυριακή 14 Απριλίου 2013

"Rope and chain bracelets - Βραχιόλια με σχοινί και αλυσίδα"

Πολύχρωμα βραχιολάκια για όλα τα γούστα!!!  Μια συλλογή από τα αγαπημένα μου βραχιολάκια, που αποτελούν κι αυτά ένα μέρος της καινούργιας μου συλλογής.  Τα υλικά νομίζω ότι σας είναι αρκετά γνωστά (για όσους έχουν διαβάσει βέβαια την προηγούμενη ανάρτησή μου).




Μπορούν να φορεθούν πολλά μαζί, με όποιο συνδυασμό μας ταιριάζει ή ακόμη και καθένα μόνο του για τις λίγο πιο συντηρητικές.




Εγώ προσωπικά τα έχω λατρέψει, θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ ευκολοφόρετα, για όλες τις ώρες της μέρας και δίνουν μια πινελιά χαρούμενη στα σύνολά μας.




Εύχομαι να έχετε μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!

Σας φιλώ και σας αγαπώ!!



7 σχόλια:

  1. Ειναι υπεροχα πολυ μου αρεσαν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφα τα βραχιόλια σου..
    Μου άρεσε πολύ η ιδέα της αλυσιδούλας..
    Εύχομαι και σε σένα μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα.. Πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα "Rope and chain bracelets" αλλά και τα κολιέ με την ίδια τεχνική είναι πανέμορφα!!!!
    Πάντα μας καταπλήσσεις με τις εμπνεύσεις σου Μπεττούλα!!!!!!
    Να έχεις ένα χαρούμενο Σαββατοκύριακο......
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιδιαίτερος ο συνδυασμός αλυσίδας και σχοινιού! Πολύ ωραία ιδέα. Καλοφορεμένα.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θαυμάσιο μπλογκ όπως και οι κατασκευές σου άλλωστε. Χάρηκα που σε βρήκα μέσα στο αχανές διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες δημιουργίες και πολύ ωραία ιδέα!!
    Καλό Πάσχα Μπέττυ μου!! Να περάσετε πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα!γράφτηκα κοπελιά μου στο μπλογκοσπιτάκι μου και έμεινα θαυμάζοντας αρκετή ώρα!κουκλάκια οι δημιουργίες σου!!super magic home to live!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το....... μη ντρέπεσαι!!!!

Αυτά που μ΄αρέσουν